Известие

Collapse
No announcement yet.

странен начин на палене...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • странен начин на палене...

    Обикновено, проблемите свързани с паленето се свеждат до - "трудно пали" или "не пали". При мен обаче е малко по-странен проблема - твърде рано пали!!!
    Какво имам предвид?
    - ами понякога, т.е. обикновено когато двигателят е все още топъл, като завъртя стартера и двигателя припалва още преди да се е развъртял добре стартера... дето се вика - пали на 1/4 оборот. При това палене, двигателят припалва още на около 400-500 оборота и после на празен ход държи много ниски обороти - около 600 об/мин. Естествено в това време и лампичката на акумулатора свети - т.е. черпи ток от акумулатора, а не от динамото. Отбелязвам този факт, защото съм останал с вътрешното убеждение, че този "проблем" с несвойственото палене се появи откакто смених релето с четките на динамото и от тогава насам и релето невинаги превключва, та се налага понякога леко да подам газ за да превключи. Иначе, като цяло, след припалването на двигателя, подам малко газ да достигне 900-1000 об/мин и го оставя, оборотите просто заковават на 820-830. Няма абсолютно никакви колебания, дигателят се форсира добре без припатквания и "чудене".
    И накрая искам да отбележа - при палене на студен двигател, въпросния проблем не се е проявявал нито веднъж.
    Сега очаквам вашите предположения по поставения проблем.
    - възможно ли е да е някой температурен датчик?
    - възможно ли е да е въпросното реле-четкодържач на динамото, което не превключва в ниските обороти и това кара двигателя да черпи ток от акумулатора, който пък не е достатъчен за да захрани добре свещите?
    - възможно ли е да са самите свещи? (напр. неподходящ топлинен индекс)
    - други предположения?

    За информация - карам само с бензин Shell V-Power Racing 100. Предполагам това изключва вероятността проблема да е породен от лош бензин.
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    На мен веднъж при палене на студен двигател продължи да ми свети лампата на акумулатора и изгасна чак като подадох малко газ. Оборотите обаче си бяха към 1000+ стабилни и преди, и след изгасването на лампата. Понеже тва явление не се е проявявало повече, игнорирах случката и разчитам да е от моментно колебание в международното положение
    А тва с паленето от половин оборот ми се е случвало един или два пъти откак имам колата (на топъл двигател, без връзка с лампата на акумулатора) и е много стряскащо .

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

    Comment


    • #3
      Допълнение към предположенията от първия пост:
      - възможно ли е причината да е в недоброто затваряне на някой от инжекторите и при загасен двигател съответния цилиндър да се пълни с бензин, който след това се възпламенява първи?
      Вече какви ли не глупости си мисля
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Z:)m
        Допълнение към предположенията от първия пост:
        - възможно ли е причината да е в недоброто затваряне на някой от инжекторите и при загасен двигател съответния цилиндър да се пълни с бензин, който след това се възпламенява първи?
        Вече какви ли не глупости си мисля

        Aз няма все още алфа ама си го обяснявам по този начин. При мен е ставало така.
        При обикновенно палене, двигателя не пали и директно да остава на 800 900 оборота, ами леко се засилва до 1300 примерно и пада, а от това палене от "първия зъб" двигателя от 0 стига до 500 600 и му трябва малко газ за да иде до въпросните 1300 и да заработят системите правилно.
        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

        Comment


        • #5
          просто няма търпение да тръгне бе колега не се шашкай
          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

          Comment


          • #6
            ...и никой друг ли няма наблюдение над подобен род явления?
            - някакви други предположения все пак?
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              Колкото и странно да звучи, но мисля, че проблема ми се реши... и то много тривиален и неочакван начин. Преди 2 дни съвсем без никакви "предупреждения" или признаци за това, акумулатора ми "кихна". Ама направо си умря... и то така, че като завъртях ключа на "стартер" просто изгасна всякакъв вид индикация. Дори в първия момент си помислих, че ми изчатка нещо по захранването (бях подведен от щракването на бендикса).
              Сега, няколко дни, откакто съм с новия акумулатор, автомобила нито веднъж не е палил по този странен начин, независимо дали е топъл или студен. Явно преди, при паленето на колата, просто не е достигал достатъчно добър ток до свещите
              Съвет към колегите от форума, които имат подобен проблем - проверете си акумулаторите... и без това вече времето почна да застудява
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #8
                а по-нагоре си писал че си сменил релето и първоначално не зарежда... сега сменяш акумулатора.. провери все пак какво напрежение пуска след като почне да зарежда да не изпуска повече и от това да е отишла батерията
                '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alf
                  а по-нагоре си писал че си сменил релето и първоначално не зарежда... сега сменяш акумулатора.. провери все пак какво напрежение пуска след като почне да зарежда да не изпуска повече и от това да е отишла батерията
                  Проверено е - 14,02 V
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment

                  Working...
                  X